2017. november 7.

Hullámok hátán

Többen kerestetek, hogy miért nem írok az utóbbi időben.
A dolog összetett.
1. / Egy kicsit elveszítettem a motivációmat:
- az elmúlt hónapokban úgy éreztem magam, mintha valami ingyenes jogsegélyszolgálat lennék. A kérdések zöme arra korlátozódott, hogyan jussunk svájci segélyhez, hogyan szerezzünk szociális lakást, hogyan hajtsuk be apukától a családi pótlékot, hogyan kerüljük ki így, vagy úgy a svájci hatóságokat.
:(
- megjelent a HÁ-n egy írásom, melyben felhívtam a figyelmet a családi pótlék intézésének változásairól.
Erre jön a suttyó és leolt, hogy "mit rinyál ez itt"?
Bakker, el sem olvasta, amit írok, csak elküld anyámba...
Most őszintén. Kell ez nekem?

2./ ... és akkor a hullámok...
Vagy húsz éve mondta egy barátom, hogy "veled annyi minden történik egy év alatt, mint mással egész életében":
Most is így történt, egy nagyon rossz sorozaton vagyunk túl a legszűkebb családi körben.
Volt itt szegbe lépés, lábtörés, agyrázkódás.
Aztán volt két közlekedési baleset, amiből az egyik súlyos.
Ezeket körítette a kandalló felrobbanása, a fűtés, a fagyasztó elromlása.
És ezek csak a nagyobb dolgok...
De nem panaszkodok, a blog folytatódik.
:)



8 megjegyzés:

  1. Huh, nem semmi. :( Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Suttyóké a világ, nem tudtad? A számuk alapján mindenképpen...A többihez meg erőt és türelmet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak. Nem is az a probléma, hogy valaki kötekedik, azt már megszoktam, de hogy el se olvassa, hogy miről írt valaki és nekiáll anyázni... ez már nekem is sok.

      Törlés
    2. Az is a suttyóság egyik kritériuma, az olvasás nélküli kötözködés DD. Én már megfigyeltem, vannak akik csak azért kelnek fel hogy valakinek beszóljanak. Anélkül nem teljes a napuk.

      Törlés
  3. Végre, a NOSzF 100. évfordulójára visszatértél!

    Szomorúan hallomm a történteket, de legalább lesz miről írnod...

    VálaszTörlés
  4. Látom zajlik az élet. Remélem azért jól vagytok, ill. minden jóra fordult.... Az viszont feltűnt ismét, hogy az épületgépészettel, jelesül azon belül a fűtéssel nektek valahogy mindig pechetek van. Ha legközelebb költöztök (:D), szólj, szívesen szakértek. Igaz, Spanyolországban ez nem lesz annyira releváns kérdés. :)))

    VálaszTörlés